In conditiile globalizarii economiei mondiale si alinierii tarii noastre la cerintele Uniunii Europene, pe piata romaneasca s-a conturat tot mai mult necesitatea de a furniza produse si servicii de un inalt nivel calitativ, ca raspuns la cresterea exigentelor clientilor si a concurentei.

Pentru a ne mentine in competitie cu firmele care au un obiect de activitate asemanator, fiind constienti ca vor reusi sa supravietuiasca numai acele societati care se pot adapta rapid cerintelor in continua schimbare, organizatia noastra considera ca obiectivul sau principal in domeniul calitatii este “satisfacerea tuturor cerintelor contractuale ale clientilor nostrii, respectarea termenelor convenite si obtinerea unor preturi cat mai atractive, toate acestea obtinandu-se pe baza respectului si sinceritatii fata de client”.

Prioritatile noastre, prioritati care se constituie in obiective generale ale politicii RET UTILAJE referitoare la calitate sunt:

  • cresterea satisfactiei clientilor – prin calitatea, complexitatea, acuratetea solutiilor oferite, prin calitatea produselor furnizate;
  • cresterea prestigiului firmei si construirea unei imagini de excelenta – prin seriozitate si competenta in realizarea produselor si prestarea serviciilor, asigurarea increderii clientilor privind capabilitatea indentificarii, prevenirii si tratarii oricaror eventuale neconformitati ale produselor livrate/ serviciilor prestate, realizarea unei interfete profesionale cu clientii si asigurarea unui feedback eficace al informatiilor;
  • cresterea eficacitatii si eficientei activitatilor interne – prin planificare si organizare corespunzatoare si asigurarea unui climat de inalt profesionalism;
  • imbunatatirea continua a calitatii produselor/ serviciilor furnizate – prin implicarea si angajarea intregului personal.

Pentru indeplinirea acestor deziderate, fiecare angajat al RET UTILAJE trebuie sa fie pe deplin constient de responsabilitatea personala fata de calitatea prestatiei sale, criteriul fundamental fiind cel al valorii proprii adaugate.

Pentru asigurarea functionarii si perfectionarii SISTEMULUI DE MANAGEMENT AL CALITATII in intreaga organizatie, tuturor angajatilor le revine obligatia de serviciu de a-si insusi si a aplica fara nici o derogare prevederile documentelor sistemului propriu de management al calitatii si de a respecta principiul nostru in afaceri care pozitioneaza clientul in centrul atentiei tuturor activitatilor organizatiei